Gadis – gadis sekarang ? Terikut dengan drama kpop . Apa yang ada di dalam drama kpop , itulah diikutnya . Seperti idola yang sangat dikagumi . Siapa sangat diorang tu ? Itu hanya drama . Bukan sengaja nak buat isu macam ni . Tapi dah semakin kritikal ni .
Yang dijadi ikutan
  • Dah la dengan jiwang , mula nak bercinta cara macam korea (wakakaka)
  • Sebab drama kpop selalu menjerit , menjerit tu pun nak ikut
  • Artis korea suka buat muka comel , dia pun nak buat sedangkan tak comel pun
  • Dah tak berpijak di bumi nyata , ingat benda ajaib akan berlaku la konon macam duit jatuh dari langit
Aku tahu nanti mesti ada yang komen ” aku minat kpop , tapi aku tak le sampai macam ni ” . Haha ! Ingat aku buat survey sorang je ? Ramai , kalau korang tak macam tu , ada orang lain yang macam tu . Manusia ni bukan semua sama , aku cuma tak tahan je perangai orang buat comel ni tapi tak comel pun .
Dari ikut artis – artis ni , lebih baik kita contohi Rasul kita iaitu Nabi Muhammad S.A.W . Boleh bawa kita ke kejayaan dunia akhirat . Tudung pakai elok – elok , jangan pakai sebab orang pakai .
PS : Suka je aku buat entri kutuk kpop ni sebab hits selalu banyak .